Betaal op rekening
Op factuur betalen is mogelijk na positieve kredietcheck. Zakelijke bestellingen op factuur worden tot 16:30u verwerkt, bestellingen na dit tijdstip kunnen mogelijk vertraging oplopen.
Levenslange garantie op huismerk
Op de huismerk artikelen van PrintAbout heeft u 100% garantie, levenslang. Niet tevreden over de producten? Dan zoeken we altijd naar een oplossing zodat u naar tevredenheid verder kunt printen.

FAQ Coronavirus

Rondom de levering en verzending komen er veel vragen binnen in deze drukke periode van het Coronavirus. Wij doen ons best elke vraag persoonlijk te beantwoorden. Echter zijn er een aantal algemene vragen waarvan het antwoord voor iedereen geldt. Deze veel voorkomende vragen vindt u hieronder. Wij adviseren om geen extra berichten te versturen, ondanks dat u nog geen reactie heeft ontvangen. Extra berichten zorgen ervoor dat de reactietijd enkel langer wordt. We hopen op uw begrip en geduld.

Kan ik nog steeds bestellen via e-mail?

Bestellen via de e-mail is uiteraard nog steeds mogelijk. Wij raden u aan om uw bestelling te plaatsen via de webshop.

Kan mijn verzending vertraging oplopen?

Nee, wij verzenden uw pakketten weer zoals u van ons gewend bent. 

Waarom versturen jullie ineens met GLS in plaats van PostNL?

PostNL heeft bij ons aangegeven voorrang te geven aan het leveren van vitale producten zoals medicijnen, zeep en schoonmaakmiddelen. Hierdoor bleven orders liggen en hebben we direct geanticipeerd om voortaan ook pakketten te versturen via GLS.

Hoe gaat de bezorging nu in zijn werk?

We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen, samen met onze bezorgpartners, hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Hoe snel reageert de klantenservice van PrintAbout op mijn bericht?

De klantenservice reageert hoe u van ons gewend bent.