Levenslange garantie op huismerk Op de huismerk artikelen van PrintAbout heeft u 100% garantie, levenslang. Niet tevreden over de producten? Dan zoeken we altijd naar een oplossing zodat u naar tevredenheid verder kunt printen.

Klantenservice van PrintAbout

Garantie & reparatie

Garantie

Indien u vaststelt dat een product niet goed functioneert, dan heeft u hierop garantie.
Toners en cartridges kunnen altijd kosteloos vervangen worden voor een identiek product, wanneer het product daadwerkelijk defect blijkt te zijn. Hiervoor kan door ons de benodigde informatie voor gevraagd worden. Indien u liever het aankoopbedrag retour ontvangt is dit ook mogelijk.

Wanneer een printer defect raakt en deze nog binnen de garantie valt, bestaat de kans dat u doorverwezen wordt naar de fabrikant van de printer. In vele gevallen verloopt de garantie via de fabrikant en zullen zij u de juiste oplossing bieden. Schade die door uzelf veroorzaakt is, valt niet onder garantie. Mocht het zo zijn dat de garantie via ons verloopt, zullen wij de printer kosteloos bij u laten ophalen waarna deze voor u nagekeken wordt door onze technische dienst. Er bestaat een kans dat wij de reparatie niet kunnen uitvoeren. De printer zal dan alsnog naar de fabrikant doorgestuurd worden. Nadat deze hersteld is, krijgt u de printer weer retour.

Helaas komt het voor dat de printer niet meer hersteld kan worden. In zo’n geval kunnen wij u het aankoopbedrag retourneren. Indien de desbetreffende printer nog in de verkoop is, kunt u ook een geheel nieuwe printer toegestuurd krijgen.

In alle gevallen van garantie zal PrintAbout er zorg voor dragen dat de producten kosteloos retour gestuurd of opgehaald kunnen worden.

Garantietermijnen

Zakelijke aankopen:
Op door PrintAbout geleverde, originele producten heeft u 1 jaar garantie. Op onze huismerk printer supplies geven wij levenslange garantie.

Voor geleverde printers geldt een garantietermijn van 1 jaar. Deze worden te allen tijde gecommuniceerd bij het aanbod van deze producten.

Particuliere aankopen:
Op door PrintAbout geleverde, originele producten heeft u 2 jaar garantie. Op onze huismerk printer supplies geven wij levenslange garantie.

Voor geleverde printers geldt een garantietermijn van 2 jaar. Deze worden te allen tijde gecommuniceerd bij het aanbod van deze producten.

Bovenstaande garantietermijnen en fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten, die de consument c.q. gebruiker al heeft.

Het wettelijk recht op een deugdelijk product betekent dat wettelijk is vastgelegd dat een product deugdelijk behoort te zijn; d.w.z. dat u het product een bepaalde tijd zonder problemen en/of mankeren op een normale wijze hoort te kunnen gebruiken; natuurlijk verschilt de duur van deze periode naargelang de specificaties, prijs van het product en omstandigheden waaronder het wordt gebruikt.

In het algemeen kan gesteld worden dat onder ondeugdelijk wordt verstaan:

a) een incompleet product;
b) een beschadigd product;
c) een niet (correct) functioneren van het product;
d) het product niet kan wat de verkoper erover verteld heeft.

Storing of defect melden

Wanneer u direct bij ontvangst van het product constateert dat dit defect is, staat onze klantenservice voor u klaar om te helpen.

Inktjet + Laser cartridges
Defect:
Voordat u contact opneemt met onze klantenservice, verzoeken wij u vriendelijk te controleren of de beveiliging (stripje/lipje) is verwijderd van de cartridge. Als alle beveiliging verwijderd is en de cartridge wordt nog steeds niet herkend, dan kunnen wij u adviseren de printer te resetten (zie hiervoor de handleiding van uw printer).

Kwaliteitsproblemen:
Als de cartridge geen goede kwaliteit afdrukken geeft raden wij u aan de printer te reinigen (inktmachine) of te kalibreren (lasermachine). Mocht dit het probleem niet verhelpen, ontvangen wij graag een voorbeeld van de kwaliteit en een statuspagina (inhoud van de cartridge) via onderstaand formulier.

Inktjet + Laser printers
Defect:
Vervelend om te vernemen dat de printer niet direct werkt. Wanneer u problemen ondervindt tijdens het installeren van een nieuwe printer raden wij u eerst aan contact op te nemen met de fabrikant. Deze kan u in veel gevallen door het installatieproces heen leiden.

Wanneer uw product eerst naar behoren gewerkt heeft en u ineens problemen ondervindt, willen wij u vragen telefonisch of via onderstaand formulier contact op te nemen.
Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer
Ordernummer*
Artikelcode*
Printertype
Bericht*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

Service en onderhoud

PrintAbout heeft een eigen team van servicemonteurs met kennis van kantoormachines en printers. Onze monteurs kunnen zowel voor opdrachten in Nederland als in een deel van België worden ingeschakeld. Opdrachten in België zijn mogelijk in het gebied boven de as tussen Gent en Luik.

Onderstaande tarieven gelden voor heel Nederland (exclusief de Waddeneilanden) en het beschikbare deel van België.

Per uur: € 75,- excl. btw
Per half uur: € 37,50 excl. btw
Voorrijkosten Nederland: € 75,- excl. btw
Voorrijkosten België: € 150,- excl. btw

Een afspraak tijdig annuleren kan altijd en is kosteloos.
Echter zullen de voorrijkosten gefactureerd worden, wanneer de annulering op de dag van het bezoek plaatsvindt.

Selecteer uw printer

Maak uw keuze *

Valt de printer nog in de garantie? *

De door u geselecteerde printer(s)

Nog geen printer geselecteerd. Selecteer hierboven minimaal 1 printer

Vul uw gegevens in

Organisatie *

Aanhef *

Contactpersoon *

Adres *

Postcode *

Plaats *

Telefoon *

E-mail *

Vanaf hoe laat kunnen we bij u terecht? *

Tot hoe laat kunnen we bij u terecht? *

* Op werkdagen

Bel mij vooraf om een specifieke tijd af te spreken:* *

Opmerkingen

Maak uw keuze *

Tarieven reparaties

Tarieven gelden voor heel Nederland (exclusief de waddeneilanden) en het beschikbare deel van België.

Per uur: € 75,- excl. btw
Per half uur: € 37,50 excl. btw
Voorrijkosten: € 75,- excl btw