Categorieën
Service & contact
Contactgegevens
Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland
Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01
IBAN / Rekeningnummer:
NL73 RABO 0371 3187 18,
BIC: RABONL2U
Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 0182 61 86 30.
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Neem contact op via e-mail:
[email protected]
Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland
Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01
IBAN / Rekeningnummer:
NL73 RABO 0371 3187 18,
BIC: RABONL2U
Neem contact op via telefoon of WhatsApp:
We zijn telefonisch en via WhatsApp bereikbaar op 0182 61 86 30.
Op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Neem contact op via e-mail:
[email protected]
Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten
Telefoon
We zijn telefonisch bereikbaar via 0182 61 86 30 op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur.
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 0182 61 86 30. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
Je kunt ons ook bereiken via WhatsApp, op 0182 61 86 30. Wij reageren van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur.
Klacht melden
Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert, dat het transport niet goed is verlopen of dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij verzoeken je dit direct te melden bij onze klantenservice, zodat we dit direct op kunnen lossen voor je.
Je kunt ons bereiken via e-mail op: [email protected]
In de regel reageren we binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.
We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).
Je kunt ons bereiken via e-mail op: [email protected]
In de regel reageren we binnen 4 werkuren inhoudelijk op jouw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.
We doen natuurlijk ons uiterste best om jouw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.
Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kun je met jouw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Je kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).
Regel het zelf!
Vraag het Printy
Onze virtuele assistent weet (bijna) alles en staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Heb je onze blogs al gezien?
In onze blogs geven we advies over jouw printer en probleemoplossingen.
Jouw bestelling retourneren?
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling, vul het retourformulier in.