Betaal op rekening
Op factuur betalen is mogelijk na positieve kredietcheck. Zakelijke bestellingen op factuur worden tot 16:30u verwerkt, bestellingen na dit tijdstip kunnen mogelijk vertraging oplopen.
Levenslange garantie op huismerk
Op de huismerk artikelen van PrintAbout heeft u 100% garantie, levenslang. Niet tevreden over de producten? Dan zoeken we altijd naar een oplossing zodat u naar tevredenheid verder kunt printen.

Klantenservice - Service & contact

Contactgegevens

Bezoekadres:
PrintAbout N.V.
Grote Esch 600
2841 MJ, Moordrecht
Nederland

Bank-, KvK- & btw-gegevens:
Kamer van Koophandel: 63385899
BTW-nummer: NL8552 13 309 B01

IBAN / Rekeningnummer:
NL73 RABO 0371 3187 18,
BIC: RABONL2U

Neem contact op via telefoon:
We zijn telefonisch bereikbaar via 0182 61 86 30 van maandag t/m vrijdag: 09:00 uur - 17:00 uur.

Neem contact op via e-mail:
klantenservice@printabout.nl

Neem contact op via chat:
klik hier om met ons te chatten

Neem contact op via ons contactformulier
Naam*
E-mailadres*
Onderwerp*
Vraag*
Ordernummer
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

E-mail

Vul onderstaand formulier in en stel direct uw vraag aan ons. Liever contact vanuit uw eigen e-mailprogramma? Mail ons op:
klantenservice@printabout.nl
Naam*
E-mailadres*
Onderwerp*
Vraag*
Ordernummer
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!

Telefoon

We zijn telefonisch bereikbaar via 0182 61 86 30 van maandag t/m vrijdag: 09:00 uur - 17:00 uur.

Klacht melden

Klachten zijn vervelend; het kan helaas voorkomen dat een product niet naar tevredenheid functioneert, dat het transport niet goed is verlopen of dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij verzoeken u dit direct te melden bij onze klantenservice, zodat er een oplossing aangedragen kan worden om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

U kunt de klantenservice als volgt bereiken:

Per formulier: vul onderstaand formulier in
Per e-mail: klantenservice@printabout.nl

In de regel reageert de klantenservice binnen 4 werkuren inhoudelijk op uw klacht(en). De uiterlijke responstijd bedraagt 3 werkdagen.

De klantenservice stelt natuurlijk alles in het werk om uw klacht naar volle tevredenheid te behandelen.

Bent u toch niet helemaal tevreden? Dan kunt u met uw klacht altijd nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). U kunt tevens terecht bij de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/odr).

Vul hieronder het klachtenformulier in en wij zorgen voor een oplossing:
Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Order*
Printertype*
Uitleg klacht*
Foto toevoegen
Kies bestand

Wij reageren binnen 1 werkdag!