Categorieën
Veelgestelde vragen
We maken printen graag zo eenvoudig mogelijk. Heb je een vraag over je printer, cartridges of garantie? Geen probleem! Wij hebben de antwoorden die je zoekt. In onze veelgestelde vragen vind je snel handige tips en oplossingen, zodat je weer zonder zorgen kunt printen. Kom je er niet uit? Dan kan je altijd vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice.
Foutmeldingen en storingen
Ik krijg een foutmelding bij het gebruik van huismerkcartridges. Wat nu?
Ik krijg een foutmelding ‘Toner vervangen’, maar de toner is nieuw. Wat nu?
Mijn printer herkent de huismerkcartridge niet. Wat nu?
Cartridgeproblemen oplossen
Mijn afdrukken zijn vaag, streperig of verkleurd. Hoe los ik dit op?
Mijn huismerkcartridge lekt. Wat moet ik doen?
Mijn printkop is verstopt. Hoe los ik dit op?
Mijn huismerkcartridge lijkt sneller leeg te zijn dan een originele. Hoe kan dat?
Garantie en printers
Vervalt mijn printergarantie als ik huismerkcartridges gebruik?
Mijn printer is kapot gegaan door een huismerkcartridge. Wat nu?
Kan ik mijn huismerkcartridges retourneren als ik ze niet meer nodig heb?
Huismerk vs. origineel
Is er verschil in printkwaliteit tussen huismerk en origineel?
Hebben jullie huismerk toners een andere afdrukkwaliteit dan originele toners?
Mijn bedrijf gebruikt alleen originele cartridges vanwege het bedrijfsbeleid. Wat nu?
Bieden jullie garantie op huismerkproducten?
Regel het zelf!
Vraag het Printy
Onze virtuele assistent weet (bijna) alles en staat klaar om al jouw vragen te beantwoorden.
Heb je onze blogs al gezien?
In onze blogs geven we advies over jouw printer en probleemoplossingen.
Jouw bestelling retourneren?
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling, vul het retourformulier in.